Moterra SL – nejlehčí plnohodnotný e-bike, který spatřil světlo světa*
Moterra SL je první trailbike se zdvihem 150 mm, 600Wh baterií, 600 W výkonem a 85Nm točivým momentem, který dosahuje hmotnosti 19,5 kg. Maximální výkon a nízká hmotnost vytvořili novou vlastní kategorii.
*e-MTB s pohonem o točivém momentu minimálně 85Nm a kapacitou baterie minimálně 600Wh
Maximální výkon, nízká hmotnost
E-Bike s takovým výkonem ještě nikdy nevážil tak málo. Lehký karbonový rám poskytuje technologii odpružení FlexPivot, která šetří na hmotnosti a také na míru dělanou baterii s větším poměrem wattů na kilogram než jakýkoliv jiný E-Bike na trhu. Poměr síly vůči hmotnosti, kterému nedokáže nikdo konkurovat, připraví nezapomenutelnou zábavu kdykoliv sednete za řídítka.
Full Boost
Hledali jsme co nejlehčí motor, který zvládne přenést velké množství výkonu. A našli jsme jej v na míru upraveném motoru Shimano EP801. A díky 85Nm točivého momentu a 600+ W maximálního výkonu si můžete dopřát BOOST mód motoru kdykoliv se vám zachce.
Power a la Mode
Vyvinuli jsme jízdní režimy motoru přímo pro Moterru SL. Jsou speciálně upraveny pro vyjížďky na maximimum, které tenhle e-bike umožňuje. Čtyři různé módy si můžete jednoduše přepínat za jízdy. Je jen na vás, jestli si vyberete maximální dojezd, brutální výkon nebo něco mezi. Ať už jede v klidu nebo se chystáte letět naplno, na e-biku Moterra SL bude každá vaše vyjížďka přesně taková, jakou ji budete chtít. Nic víc, nic míň.
Božské ovládání
Na první pohled se to zdá lehce přitažené za vlasy – úhel hlavové trubky s hodnotou, kterou byste hledali spíše na sjezdovém kole, dlouhý reach a strmý úhel sedlové trubky, který najdete na moderních trail bikách nebo kinematika odpružení upravená na míru každé velikosti – ale když se to dá všechno dohromady, je to raketa.
Dokonalé odpružení
Zadní stavba s technologií FlexPivot není použita jen kvůli úspoře hmotnosti. Je to také základ celého odpružení. Jedná se o poctivé čtyřčepové zavěšení, známé jako Horst Pivot, díky kterému mohli naši inženýři vyladit odpružen tak, aby reagovalo na jakýkoliv podnět, který od jezdce nebo povrchu dostane. Výsledek? Neskutečná trakce, jistota při brždění a pocit hravého kola, které jen prosí o to, abyste ještě více přidali.