Garmin Snímač kadence šlapání 2 , ANT+ a BLE

Kód: 0009616
Značka: Garmin
990 Kč
Skladem

Cyklistický bezdrátový ANT+ a Bluetooth snímač kadence šlapání.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Popis

Cyklistický bezdrátový ANT+ a Bluetooth snímač kadence šlapání.



S kompatibilními sporttestery Garmin je schopen poskytovat informace o kadenci šlapání. Informace o kadenci jsou k dispozici nejen na displeji sporttesteru, ale současně se ukládají do paměti sporttesteru a později se zobrazují u jízdy v tréninkovém deníku Garmin Connect. Čidlo má velmi jednoduchou montáž a nastavení. Na rozdíl od starších čidel se u tohoto čidla nepoužívá magnet nebo jiný protikus na klice. Čidlo se montuje přímo na kliku. Montáž je tak jednoduchá, že zabere 1-5 minut času. Po namontování se čidlo spáruje se sporttesterem a v ten moment je připraveno fungovat.

Klikněte pro zvětšení

Ukázka záznamu kadence šlapání z tréninkového deníku Garmin Connect



Výhody správného kadenčního šlapání

Kadence nám ukazuje počet otáček kliky pedálu za minutu. Optimální hodnota se pohybuje v rozmezí okolo 80-95 otáček za minutu. Při nižší kadenci dochází k výraznému namáhaní kolen, což může vést až k jejich bolesti. Navíc s nižší kadencí a tím pádem silovým projevem šlapání dochází k větší svalové únavě. Naučte se jezdit frekvenčně se snímači kadence Garmin a zefefktivněte Váš styl šlapání.
 

Obsah balení

  • snímač kadence
  • sada gumiček na uchycení snímače kadence 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Garmin
Záruka: 2 roky
Baterie-výdrž: 1rok
bezdrátové připojení ANT+: ano
Bezdrátové připojení Bluetooth: ano

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Image result for garmin logo

Garmin Ltd. je mateřská firma společností, které v roce 1989 založili Gary Burrell a Min Kao (odtud název GarMin), vyvíjející letecké, námořní, outdoorové, automobilové navigační přístroje využívající GPS a přístroje avioniky. Pobočka sloužící jako hlavní sídlo je ve státě Kansas, v USA. Největší a také výrobní závod, Garmin (Asia) Corporation je situován ve městě Sijhih v Tchaj-wanu.

Gary Burrell, narozen 1937, vzděláním elektroinženýr, původně pracoval ve společnosti King Radio, která vyráběla letecké vysílačky a kde pracoval i na projektech vysílaček pro firmu Boening. Společnost se později spojila se společností Alied Corporation.

Min H. Kao (Čínsky: 高民環), se narodil roku 1949 v malém městě v Tchaj-wanu] zvaném Chushang v okrese Nan-tchou. Po studiích na Národní tchaj-wanské univerzitě studoval ve Spojených státech na univerzitě v Tennessee. Následně pracoval pro NASA a Armádu Spojených států.

Kao byl najat Burrellem do pobočky bývalé King Radio, tehdy již jako Allied´s King, která měla na starost vývoj armádní navigace za použití systému GPS. Burrell opustil společnost v roce 1989. Systém GPS tehdy ještě nebyl plně funkční a byl upravován za pomoci raketoplánu Challenger. Ke zprovoznění došlo v květnu 1989.

Burrell sám neplánoval založit společnost, ale pokud by k tomu mělo dojít, tak jedině s Kaem. Oba se shodli, že budoucnost navigace spočívá ve využití družic GPS.[1]

Původně založená společnost se jmenovala NavPro, ale protože konkurence začala používat název ProNav, změnili název na GARMIN, což je spojení prvních tří písmen ve jménech zakladatelů (GARy - MIN).

V současné době se společnost zabývá téměř veškerými typy navigačních přijímačů. Kromě turistických navigátorů a automobilových zařízení nabízí také přístroje pro lodě, letadla, ale také speciální zařízení pro hráče golfu.

V oblasti turistických navigátorů, které se využívají hojně také pro hru Geocaching má Garmin dnes dominantní postavení. V oboru přijímačů pro automobily se na trhu dělí především s konkurenční firmou TomTom, ale také Nokia, Blaupunkt, Mio, Navigon a dalšími.

Zdroj Wikipedia

×

Splátková kalkulačka ESSOX

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.